Re: Jaki nośnik przenośny ?

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sat 16 May 1998 - 10:22:14 MET DST

> Bardzo interesujące !
> Tyle że jak ostatnio o tym czytałem to było tylko na dyski 2.5" i
> kosztowało jakieś chore pieniądze :(
> Ostatnio nawet reklam nie wiedziałem ...

> Jak z łatwością podłączenia i driverami pod DOS ?

Bez problemu, wiem bo dzialalem
> Ile kosztuje, gdzie dostać ?
nie wiem , na gieldzie- stare.
> Jakie wymiary, ciężar ?
3 paczaki dyskietek jedna za druga na plasko, ok 15 kg z zasilaczem w
torbie

[]

> Co jest jest, gdzie dostać, ile kosztuje ?

Streamer na kasetki wielkosci znaczka pocztowego, 1,25 GB z kompresja, 300
gramow, prot rownolegly. SPrzedawal Westwood Poland, a ostanio nawet ktos
na pl.ogloszenia.sprzedam.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?