Re: Nowy notebook -Toshiba, Gericom, California Access, Eurocom

Autor: Jarosław Lech (jarlech_at_polbox.com)
Data: Sat 16 May 1998 - 18:09:23 MET DST

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości:
<3566838d.5571191_at_news.polsl.gliwice.pl>...

>proponuję skorzystać z testów chipa (niepamiętam dokładnie, ale chyba
>jeden z ostatnich numerów zawierał test kilkunastu/dziesięciu
>notebooków w różnych konfiguracjach).

> pozdrowionka...
> Tałajczyk Piotr

    Ja na przyklad z testow skorzystalem (CHIP nr 4/98), ale wiem, ze
nalezy miec do nich pewien dystans. Dlatego zadaje pytanie dodatkowe:
czy Aristo jest marka znaczaca na rynku notebookow? Czy jest to sprzet w
miare bezawaryjny? Czy w zadowalajacym srednio wymagajacego uzytkownika
stopniu nowoczesny? Mialem Toshibe T2100, wiem co o niej sadzic. Nie
wiem co soba na tym tle reprezentuje Aristo, a o tym w testach ani
slowa, niestety.

         Lejak
jarlech_at_friko.onet.pl
jarlech_at_polbox.com