Jaki cd-rom do pracy z cd-r ???

Autor: JojMan (jojman_at_polbox.com)
Data: Sat 16 May 1998 - 16:54:44 MET DST

Mam zamiar wymienic cedeka na nowy.
Czy mozecie mi doradzic jaki bedzie najlepszy do
wspolpracy z nagrywarka ? (niewazne czy Atapi cz SCSI)
Jak narazie niezle wypada Teac 32 ale troche ma podobno
niski transfer powyzej 350 MB.

Zalezy mi aby szczytywal wszyskie tracki audio
(moj obecny nie bierze calego ostatniego).
Mozliwos szczytywania krazkow do opcji "Disc-at-one"
duza korekcja bledow, w mire odporny laser na zabrudzenia,
i ogolna niezawodnosc.No i oczywiscie ma to byc 32 X.

Zawszystke propozycje z gory dziekuje !
Pozdrawiam Czesc