Re: "Sprzedawac Voodoo 2" czyli Savage3D !!!

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Sat 16 May 1998 - 12:15:02 MET DST

Ciag dalszy...

Bartek Nagorny wrote:
> Jesli beda w miare dobre drajwery oGL tworzyc np. tak dlugo jak nVidia
> dla Rivy to dziekuje :(
 Napisalem, ze _jest_ ! Juz maja OpenGL. Pogina w Q2 porownywalnie
do Voodoo2, _bez_zadnych_zaklocen_!_ Juz czytalem dwa artykuly roznych
ludzi, ktorzy byli na tej prezentacji. Roznice w ich wypowiedziach
byly tylko w ocenie karty z i740. W obu artykulach napisali, ze
na Savage3D Turok chodzil najszybciej... To co, zmowa S3 ???
 Aha, OpenGL jest, jak to napisali "pre-Alpha". A ich wydajnosc i
jakosc mozna tylko poprawic (do tego to ja podchodze sceptycznie,
ale te "preA..." wyszly calkiem, calkiem)...

> Ciekawe ile bedzie gier native ? 5, 10 ? ;>>
 A jak sie okaze, ze na prawde to "rewelacja" (nie krytykuj, napisalem
w "", podchodze do tego z humorem ;-) ? Tworcom gier moga sie
mozliwosci MTL spodobac... I wtedy reszta bedzie pisala biblioteki
(czy drivery) Metal...

> Ale NIE jako akcelerator 3D, ale jako tania karta 2D.
 Tak ? A powiedz mi, ktory sprzedawca, gdy zapyta sie go jakis
klient (po ktorym widac "ze-sie-nie-zna") o ViRGE'a nie powie, ze
jest to rewelacyjny akcelerator 2D i akcelerator 3D i... "panie,
ten GX2 jest sto razy lepszy od tego standardowego ViRGE'a w 3D" !?

 Hello ;-)
                                 M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl