Re: Nowy notebook -Toshiba, Gericom, California Access, Eurocom

Autor: Jarosław Lech (jarlech_at_polbox.com)
Data: Fri 15 May 1998 - 21:23:02 MET DST

Łukasz Bajoński napisał(a) w wiadomości:
<356040e8.47015354_at_news.icm.edu.pl>...

>Zastanów się nad sensownością takiego zakupu, taniej kupisz dwa
>stacjonarne komputery, a komfort pracy będzie nieporównywalny !
>A jak musisz pracować na tych samych danych to kup po prostu kieszeń
>na dysk ...

>Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl

    Ja tez jestem zainteresowany sprzetem o podobnej konfiguracji, w
kregu mojego zainteresowania pozostaja trzy z wymienionych przez T.
Wernera notebooki. W zasadzie to postawilbym na Aristo, ale nie mam
opinii o nim. Chetnie bym jej posluchal.
    W odroznieniu od T. Wernera potrzebuje (w firmie) notebooka do pracy
w terenie, czesto na otwartej przestrzeni, wiec odpowiedz w stylu:
zamiast notebooka kup se peceta, jest dla mnie nie do przyjecia.

         Lejak
jarlech_at_friko.onet.pl
jarlech_at_polbox.com