Outlook -> Messenger (jak przeniesc poczte)

Autor: Remigiusz Sagan (rs_at_mi.ikp.pl.a_ten_kawalek_prosze_usunac)
Data: Fri 15 May 1998 - 18:46:48 MET DST

Czesc. Mam maly problem: chcialbym listy, ktore obecnie sa w MS
Outlook przeniesc go programu Netscape Messenger. O ile w strone
przeciwna poszlo pieknie (automatycznie i bez bolu), o tyle z powrotem
nie umiem tego dokonac. A moze slyszeliscie o jakims programie, ktory
by to zrobil? Z tego co wiem, to istnieje translator bookmarkow, ale o
pocztowym nie slyszalem :-(
Tylko prosze nie radzic forwardingu. Tego jest 17 mega.
Dzieki z gory.
Remigiusz Sagan 4476455
Ps. W przypadku Reply usun koncowke mojego adresu.