Wazne!Problem z twardym dyskiem

Autor: Jakub Kolodziej (herman_at_II-LO.tarnow.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 15:58:49 MET DST

Hej!
Potrzebuje pomocy.
Bylo tak : Zwalilo sie kumplowi cos w systemie wiec
sformatowalismy dysk c:
Wczesniej , przed awaria,
mial go podzielonego na 2 partycje : c i d.
C mialo 2 gb a d 1.2 gb .
Teraz , kiedy w windowsie kaze mu pokazac mi informacje o dysku
c , to pokazuje ze ma on 2 gb , a d w ogole nie widzi .
Na d jest teraz cd-rom .
Moze wystarczy dac na e cd-rom i on zacznie wiedziec
d znowu jako partycje hd ???????

Pomocy
I jeszcze jedno -
moglby mi ktos wyslac jakis program do zabawy z twardym dyskiem ?????
Plizzzz
Z gory dzieki.

* Jakub "Herman" Kolodziej *
* e-mail : *