Re: Cyrix=problem2

Autor: Jakub Szwajka (jszwaj_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 11:53:44 MET DST

> ps. ja mam Cyrixa 150 (mez mmx) z oznaczeniem "L" i mi sie prawie wogole nie
> grzeje!
cyrixy 6x86l sa nisko:)napieciowe wiec ten problem jest prawie
zlikwidowany.
ja kiedys tutaj chwalilem sie, ze obnizylem napiecie na normalnym
grzejniku z 3,45 do 2,5 volta i wszystko mi chodzilo. niestety
musialem z powrotem zwiekszyc do 2,9 bo wieszala mi sie winda
juz przy czterech aplikacjach na raz. a tak w ogole to zalezy
czego uzywasz na tym calym cyrixie.
szajbus
     Life is brutal and full of zasadzkas Jakub Szwajka