Re: "Sprzedawac Voodoo 2" czyli Savage3D !!!

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 11:33:15 MET DST

Agrh !!!

Tałajczyk Piotr wrote:
> średnio 20% dopalenie w gierkach to nie od razu powód, żeby Virge-a
> nazywać akceleratorem.
 To przepraszam, jak go mam nazwac, he ? "Upiekszacz graficzny",
"karta filtrujaco - Z-buforujaca" ? Potocznie karty wspomagajace
grafike nazywa sie akceleratorami i juz. A dlaczego nikt nie czepia
sie Mystique'a ? Co on ma w tej akceleracji. Okay, chodzi szybko...
Tylko co chodzi ??? Nie ma filtrowania... _Nic_nie_ma..._ ;-)
To tak jakbym na ViRGE'u wylaczyl akceleracje i gral na driver'ach
software'owych. I co - Mystiqu'e = "akcelerator" ?

> tak naprawdę to tylko znam tylko jedną gierkę,
> w której Virge naprawdę przyspieszył z 2 razy - Motoracers. reszta to
> (tak jak napisałem) 20%.
 Jakosc, jakosc !!! To sie liczy !!!

 Pozdrawiam...
                         M.