Re: "niefirmowe" Rivy 128

Autor: ZoNzi (zonzi_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 10:42:07 MET DST

Jacek Fiok <jfiok_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<3562f2fc.4642749_at_news.tpnet.pl>...

w pytaniu.

Ej cos slabo szukales :-))). programik PowerStrip umozliwia
zwiekszenie taktowania pamieci karty.
Niestety daje tylko 2-3% wzrost szybkoisci a ryzyko spalenia
pamieci istnieje.

> OK. Ja sobie sam usiluje odpowiedziec na pytanie - czy dokupic
sobie
> uzywane Voodoo(1) Diamonda za ok. 400PLN, czy sprobowac
opchnac
> Matroxa Mystique220 i pojsc po Rive
Bedziesz mial okolo 20 fps w Quake 2 w 800x600 i przyzwoita
szybkosc w D3D, ale zalezy czy planujesz upgrade plyty i procka
w niedalekiej przyszlosci ... jesli tak to Riva jest OK jesli
nie to taki krok nie ma sensu ekonomicznego. (Riva na zachodzie
kosztuje ok 149 USD !!)

IMHO Mystique jest b. szybka karta w 2D i raczej nie ma sensu
zastepowac go kombo. Raczej lepiej jest dokupic uzywanego/nowego
3dfxa i poczekac na nowe karty.

Pozdr

--
ZoNzi