Re: "Sprzedawac Voodoo 2" czyli Savage3D !!!

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 10:32:29 MET DST

Czesc, chyba mi tu cos pasuje...

Krzysztof Goworek wrote:
> Jedyna roznica jest obsluga pamieci VRAM, w zwiazku z tym jest
> ciut szybsza, na ile - nie wiem, nie widzialem w dzialaniu.
 A jeszcze chyba RAMDAC byl 220MHz'owy... Poza tym VRAM to byl wtedy
krzyk mody... ;-)

> Wszystko zalezy od testowej maszyny. Ja akurat mam "rzecha" (P133), a Riva
> pokazuje pazurki dopiero na PII. Na moim zdecydowanie lepiej zachowa sie
> Verite. Natomiast jest slabo skalowalny - do PII nie polecam.
 Tu mi cos sie zgadza. Jezeli RIVA daje czadu na PII, oznacza to, ze
wolniejszy komp nie dostarcza takiego strumienia danych, jak RIVA
potrafi
przetworzyc. V2200 juz sie przy PII zapycha...
> Poza tym jakosc
> obrazu jest nieporownywalnie lepsza na V2200 niz Rivie.
 Szybsza jest wiec RIVA... Ale Ty (zreszta jak ja) jestes uparty !!!
Ale, skoro obraz jest lepszy... Kupisz to, co uwazasz... A jak z roznica
w cenie ?

 Pozdrawiam...
                                    M.
Mariusz Jaworski