Re: Monitor - szybka decyzja(Samsung vs. Sony)

Autor: TM (tomekm_at_system3000.com.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 09:41:57 MET DST

Czesc
Moim zdaniem obydwa sa dobre.
Trynitron? Siedze juz 1 miesiac przed taka 17" NOKIA (w pracy). Po tym
czasie przestalem dostrzegac czarne linie (u mnie sa one b. cienkie).
Sypanie sie SONY! SONY tlumaczylo sie, ze ich transporty ida przez jakies
kraje arabskie, gdzie byly przeswietlane i to powodowalo padanie
monitorow.
Teraz zmienili trase dostaw - ta wiadomosc jest z pierwszej reki - firma,
w ktorej pracuje ma kontrakt z SONY na monitory, CD-ROM i inn.

Pozdrawiam.
Tomek