Re: Dlaczego wiesza sie WinDAC?

Autor: Piotr Wajszle (wajszle_at_medinet.com.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 09:28:04 MET DST

Czesc!!!

Nie wiem czy to jest przyczyna problemow ale ogolnie rzecz ujmujac,
wszystkie programy umozliwiajace sciaganie sciezek audio z plyt CD pracuja
bezblednie z napedami SCSI. Nie spotkalem natomiast programu, ktory
wspolpracowalby poprawnie z wiekszoscia napedow IDE. Jakby tego bylo malo,
jesli juz pracowal w miare poprawnie to zawsze byly mniejsze lub wieksze
problemy ze sciaganiem sciezek audio. Prawdopodobnie wynika to z tego, ze
standardowe sterowniki obslugi napedow IDE nie przewiduja mozliwosci
zaawansowanego odczytu sciezek. Zauwazylem takze, ze autorzy programow typu
WinDAC lub CD-Worx wykorzystuja w bibliotekach DLL odwolania do funkcji
mscdex'a a to w srodowisku Windows 95 nie jest zalecane. Aby jednak nie
pozostawiac pytania calkowicie bez odpowiedzi, proponuje wyprobowac
oprogramowanie Easy CD-Creator oraz Easy CD-Audio. Jest ono dostarczane z
niektorymi nagrywarkami CD zarowno SCSI jak i IDE. Wiem, ze umozliwia odczyt
sciezek audio i sadze, ze skoro obsluguje nagrywarki IDE, to z napedami IDE
takze sobie poradzi. Sam niestety nie moglem tego sprawdzic poniewaz
sterowniki doloczone do tych aplikacji bardzo nie lubia JVC XR-W2010, ktora
posiadam.

I to byloby na tyle...

Piotr

FlorA napisał(a) w wiadomoœci: <355b1b04.2734935_at_193.59.58.66>...