Re: Bitware i Delrina problem z ogonkami, pilny!

Autor: Jacek Mietliński (tujacek_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 08:09:27 MET DST

> Mozna sprobowac wylaczyc UNICODE. Sprawdz czy w Edytorze Rejestru
> Windowsa masz parametr "Flags 8192" dla programow faksujacych
> (Microsoft Fax, Bitware, Delrina). Powinien byc.
> Jesli go nie ma to trzeba zrobic reczny wpis - cholernie ostroznie bo
> Edytor Rejestru nie melduje o ewentualnych bledach i mozna skopac system.
> Warto wczesniej zrobic kopie "system.dat" i "user.dat". Jesli nie wiesz
> jak, to
> podam to "krok po kroku".
> Pawel

Podaj klucz do tego parametru, sprawdze.
Korzystam u siebie pod NT z delriny - zadnych problemow z Unicodem.
Glupio z tymi znakami, bo to takiego znajomego, ze lepiej, zeby mu
wszystko dzialalo ;-)
Slyszalem u Unicode, ale na drukarce - tu drukuje wszystko cacy...

Tak, czy inaczej, podeslij mi klucz, to zrobie koledze "zdalny" serwis
:-D

jm