Re: Cyrix=problem2

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 22:19:06 MET DST

Wed, 13 May 1998 11:11:15 GMT, "The Habu Xorph" <habu4_at_kki.net.pl>
piszesz:

>Spotkalem sie z dziwna rzecza a mianowicie na plycie SOYO SY5XB5 jest
>zainstalowany proc Cyrix 6x86MX PR200.Po wlaczeniu komputera i odczekaniu
>ok. 10 min. temperatura procesora odczytywana w BIOS'ie wynosi 70 stopni C.
>Nie wiem co jest grane , gdyz wiatrak nad procem chodzi poprawnie.

Czy wszystko na plycie jest poprawnie ustawione? Powinien miec szyne
66MHz, mnoznik 2,5 czyli nominalna czestotliwosc zegara 166MHz
(niektore wymagaja 2*75MHz, wlasciwe ustawienia powinny byc opisane na
procesorze).

Napiecia zasilania powinny byc 3,3V i 2,9V. Sprawdz to drugie, bo przy
wyzszym moze dzialac, ale grzac sie bedzie mocniej.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)