Re: "Sprzedawac Voodoo 2" czyli Savage3D !!! (oj, Bartku, znowu szpilki...)

Autor: ZoNzi (zonzi_at_friko3.onet.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 18:54:52 MET DST

Mariusz Jaworski <genesis_at_bonair.waw.pl> napisał(a) w artykule
<355B0125.73FF_at_bonair.waw.pl>...
opiniami
> Tzn. co popierasz ? Mam kupic sobie RIV'e, Rendition,
Voodoo2,
> najlepiej jeszcze ATI Rage Pro. Sprawdzic, przetestowac,
ocenic
> i wybrac jedna jedyna (no moze jeszcze Voodoo2 ;). A potem...
> pojsc na gielde z namiotem i sprzedac reszte ???
> Jak mam sie dowiedziec, czy warto cos kupic - inaczej niz
> rozpoczynaniem rozmowy o kartach 3D ??? He ??? ;)
Hi
We wczesniejszym poscie chodzilo mi o to
zeby_wlasnie_zebrac_jak_najwieksza liczbe informacji na ten
temat i ocenic to samemu nie sluchajac sie jednego zrodla. Mysle
ze kazdy sie z tym zgadza.
Problemem jest jak dopasowac potrzeby/mozliwosci/cene i jeszcze
byc zadowolonym :-)))

Jak zauwazylem malo kto chwali sie na liscie czyms innym niz
3dfx 1 i 2 lub Riva ... Gdzie sa inne akceleratory??? Sam bym
chetnie poczytal o prawdziwych_wrazeniach z uzytkowania.

Sprobuje dodac moje 3 grosze.
IMHO do pentium ponizej 200-233 zwykla szybka karta 2D z 2 lub
4 MB pamieci + Pure 3D/Miro

P233 - PII 450 ???? Do takiego zestawu to albo karta 2D/3D na
Rivie (np Canopus Total 128v) albo zwykla karta + 3dfx 2. I to
wszystko w zaleznosci od posiadanej gotowki i potrzeb:
pracujesz glownie w 3D studio .. Permedia 2 ew Rendition , tanie
i DOBRE rozwiazanie Riva, max Riva/Permedia + 2 VooDoo w trybie
SLI.

Aha mimo ze sam mam karte na Rivie nie polecam za mocno kupna w
tej chwili kart opartych na Riva ZX. To jest ta sama Riva + 4MB
SGRAM czyli wyzsze rozdzielczosci niz 960x720 + mgliste
obietnice pelnego Anti Aliasingu +10% szybsza. Raczej warto
poczekac na Savage lub Rive TNT.

Pozdr

--
ZoNzi