Re: Polskie znaki i CD-R

Autor: Adam Szewczak (horses_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 18:14:28 MET DST

Jacek Stoklosa napisał(a) w wiadomoœci: <355AE010.424_at_iname.com>...
>Kto wie jak nagrac plytke z polskimi znakami
> Kiedys mi sie to udalo, i teraz nie moge sobie przypomniec
> jakim programem to zrobilem, a nie mam ochoty psuc plyt..
>
> jaceks_at_iname.com
Jak nagrywalem w trybie Joliet to pliki i katalogi z polskimi nazwami nie
chca sie otwierac. Ostatnio nagralem w trybie Romeo i wszystko jest O.K.
oprócz tego ze nazwy plików sa pisane duzymi literami. Uzywalem Easy CD Pro.

horses_at_friko.onet.pl