Monitor - szybka decyzja(Samsung vs. Sony)

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 17:36:13 MET DST

Panowie i Panie

Mam okazje wymienić moj monitor (straszne badziewie) na następujące
modele (i tylko takie, ustawione w/g rosnącej dopłaty):

Samsung 500b
Sony 100 ES
Sony 100 GST

O ile odpada problem czy 100ES czy 100GST (zależy od kasy), to nie wiem
jak jest pomiędzy Sony a Samsungiem.
  Wiem, że Samsungi są dobre (pracowałem na 15GLi), ale nie mam
doświedczenia w trynitronach (nie chce wywołać kolejnej wojny delta vs.
trinton - chodzi tylko o te modele). Monitor potrzebuje głównie do
tekstów, arkuszy, wykresów, ale też dosyć często do robienia grafiki.
Siedze przed nim długie godziny i musi być dobry.

Zdecydować sie muszę jak najszybciej. Z góry dzięki.

--
Pozdrowionka
  Paweł Boguszewski