14400? Ja chce szybciej!

Autor: Bartek G. aka Golab (golab_at_bigfoot.com)
Data: Thu 14 May 1998 - 15:30:32 MET DST

Witam,

Po walce związanej z zainstalowaniem modemu udało mi się gada odpalić (Zoom
v34(I)). Niestety nie udało mi się zmusić do pracy szybszej niż 14400. Nie
wiem czy to wina modemu czy softu, ale na tej linii telefonicznej łączyłem
się już z większą prędkością. Jak najlepiej skonfigurować windows, żeby
łączył 28800 albo 33600?

Może potrzebuję jakichś dodatkowych programów?

Jeżeli ktoś może mi pomóc to bardzo proszę o email na golab_at_bigfoot.com

Bartosz Gołębiowski aka Golab
golab_at_bigfoot.com