Nowy notebook -Toshiba, Gericom, California Access, Eurocom

Autor: Tomasz Werner (twerner_at_igf.edu.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 15:02:22 MET DST

Witam!
Planuje kupic laptopa i nie zbankrutowac (dotyczy to moich funduszy na
badania)

Po dluzszym czasie poszukiwan moj wybor ogranicza sie do nastepujacych modeli:
Toshiba Sattelite 300/310,
Eurocom or California Access 6200,
Gericom Overdose L or XL,
Aristo FT-9000

Moje sprzetowe wymagania sa nastepujace:
Pentium 166-200 MMX, 512 cache
TFT 12-13" - sporo grafiki pod Corelem (800x600) -
karta z możliwoscia rozbudowy do 4MB mile widziana
RAM 64MB (decydujace!)
HDD 2-3 GB (raczej 3 GB)
CDROM i FDD jednoczesnie wewnetrzne
bateria Li-ION w miare mozliwosci ( a nie wodorkowa)
fax-modem (na plycie lub na PC card) oraz ethernet (PC card- skretka albo
combo)
dwa wejscia: na mysz i klawiature jednoczesnie

Nie zalezy mi na szczegolnie energooszczednym i lekkim modelu
Musze go tylko przewozic z miejsca na miejsce

Prosze uzytkownikow tego typu modeli o uwagi na temat jakosci, problemow z
hardware'm, Windowsami 95. Listy prosze kierowac na priva:

Tomasz Werner
twerner_at_igf.edu.pl

Pozdrowienia