Re: ! ULA PROSI O POMOC !

Autor: Maciej W. Rozycki (macro_at_amg.gda.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 14:22:54 MET DST

On Wed, 13 May 1998, Kazimierz Debski wrote:

> Ja napisze cos o terazniejszosci. U mnie na uczelni dziala komputer
> (nikt nie wie dokladnie co jest w srodku, mowia ze XT) wyposazony w
> stacje dyskow 8". Komputer ten jest czescia aparatu do analizy NMR i
> sprawuje sie niezle choc o przeniesieniu z niego danych juz daaawno
> przestano marzyc.

 A nie da sie np. polutowac czegos na bazie U(S)ART, np. ktoregos z serii
Intel 82xx, podlaczyc i przetransmitowac? Poki jeszcze ten sprzet dziala.

 Co prawda komputery sa jak wino, ale nawet wino ma swoj kres... ;-)

--
+  Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland   +
+        e-mail: macro_at_ds2.pg.gda.pl, PGP key available        +