Re: "Sprzedawac Voodoo 2" czyli Savage3D !!!

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 11:40:56 MET DST

Czesc !!!

L.S.W wrote:
> Podejrzewam ze dlatego iz jest bardzo mizernym dopalczem 3d,
> wlasciwie to traktowanie tego ukladu jako akceleratora 3d jest
> nieporozumieniem. Mam karte na ViRGE prawie dwa lata (Elsa Victory 3D)
> i jako akcelerator 3d traktowalem ja do puszczenia pierwszej akcelerowanej
> gry :(
 A co to bylo ? A kiedy to bylo ? A porownywales to (wtedy !) z innym
akceleratorem ? A wersja nieakcelerowana chodzila lepiej ? Ja znam dwa
(w
zasadzie trzy) dobre przyklady na bardzo "fajna" prace ViRGE'a: Descent
II
i oba TombRider'y. Jeszcze do kary dostalem Terminal Velocity i inne
smieci - rowniez efektowne (no, moze poza ASoccer'em). Tyle ze w ich
przypadku nie porownywalem wersji akcelerowanej z nieakcelerowana.

 Pozdrawiam...
                                     M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl