Re: Komunikacja przez port równoległy.

Autor: Marek Lach (lach_at_oswiecim.petex.bielsko.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 10:20:25 MET DST

jest kilka metod :
- sa programy robiace siec na portach rownoleglych
- Norton Commander v5.0
- windows 95 (bezposrednie polaczenie kablowe)
- LapLink for Dos (funckjonalnie odpowiednik Nortona przy przesylaniu danych
oczywiscie)

opis kabelka znajdziesz w pliku hwbook.hlp - nie mam go pod reka wiec nie moge
Ci podac adresu www....

--
 KOMERCYJNY WEZEL INTERNETU - PETEX-Service Bielsko B. o/Oswiecim
  lach_at_oswiecim.petex.bielsko.pl           Marek Lach