Re: !boot selector potrzebny

Autor: Marek Lach (lach_at_oswiecim.petex.bielsko.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 09:42:45 MET DST

To nie tak - Boot Manager instalowany przez PartitionMagica potrzebyle dla
siebie 1 partycji (1-2 Mb) co niekiedy jest problemem. Ja używam System
Commandera v3.01 i uważam że jest OK, chociaż ma jednš wadę - nie może być
zaistalowany na partycji FAT32 (w wersji 4.0 poprawili ten problem). Program
ma stosunkowo duże możliwości (start 2 systemów z jednej partycji, podmiana
plików przy starcie, logowanie itp.)

PS. A tak na marginesie - ciekawe kto się z kim dogadał : Booot Manager z
Partition Magica jest taki sam jak w OS/2 Warp ...

math_at_friko.onet.pl wrote:

> Witam wszystkich!
>
> Proszę Was o informacje o najlepszych programach instalujšcych boot
> selectory (start z dwóch różnych dysków) i zarazem najpewniejszych. Czy
> można zainstalować taki boot selector na dysku, na którym już sš dane? Czy
> nie jest to niebezpieczne?
>
> Próbowałem Partition Magic'iem 3.03 ale opcja do instalacji boot selectora
> jest nieczynna. Może ktoś wie jak jš uaktywnić?
>
> --
> Pozdrowienia
> '
> Maciej Nabożny
> [...]

 KOMERCYJNY WEZEL INTERNETU - PETEX-Service Bielsko B. o/Oswiecim
  lach_at_oswiecim.petex.bielsko.pl           Marek Lach
 sysop_at_oswiecim.petex.bielsko.pl    +48-33-424572,+48-602-320771