Re: Ot: Problem z szybkoscia kart siecowych

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Thu 14 May 1998 - 07:26:20 MET DST

On 1998-05-13 pawelk_at_virtual.com.pl said:

>To moglo by sie zgadzac , tylko jak mam sprawdzic ktora jest
>walnieta ? Czy jest do czegos takiego jakis program diagnostyczny ?

Uzyc trzeciej jesli masz tylko 2 komputery.
Ja moge kontrolowac polaczenie z serwerem
NetWare gdzie mam sprawdzone karty.
Dzis mialem problem: zadzwonily panie ze maja
klopoty z siecia i nie moga pracowac w programach.
Okazalo sie, ze zbior *.dbf z ponad 7MB "skurczyl sie"
do 56bajtow a dodatkowo kilka kart sieciowych
zaczelo miec klopoty z "widzeniem" serwera.
Odtworzylem plik z kopii zapasowej i zaczalem szukac
przyczyny az natknalem sie na faceta, ktory sprawdzal
mi na dzialajacej sieci skutecznosc zerowania w
gniazdkach wydzielonej sieci 220V. On nigdy jeszcze
nie robil pomiarow w firmach i nie pomyslal ze to moze
przeszkadzac a panie nie wpadly na pomysl zeby mnie
zawiadomic albo kazac mu to robic po godzinach pracy.
Efekt zmarnowany dzien pracy pan i co najmniej 3 karty
do smieci ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive