! ULA PROSI O POMOC !

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Thu 14 May 1998 - 00:27:54 MET DST

Waldemar Oczko wrote:

[...]

 WO> Tylko widziales ? - co niektórzy jeszcze na tym pracowali :))
 WO> i dobrze pamiętają CPM

Zmuszenie PSPD do pracy pod CP/Mem było dość trudne. Normalnie pracowało to pod
jakąś dziwną atrapą systemu...
Tam gdzie widziałem w działaniu PSPD, siedziały przy nich piszpanny i
klupały...

 WO> Może nie wracajmy do pamięci ferrytowych ;)

A Ty myślisz, że jaka była pamięć operacyjna w MAT-50???
A podstawowym urządzeniem I/O był klasyczny dalekopis 5-bitowy 50 bps...

ATSD to pomagałem przy pracy nad kompilatorem CEMMA'y na MAT-50. Działał :-)
Kolega oprogramował przetworniki D/A i było wyjście na oscyloskop...

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl