Re: PROBLEM Z POŁĄCZENIEM

Autor: Paweł Dymkowski (peltron2_at_polbox.com)
Data: Thu 14 May 1998 - 00:22:57 MET DST

Adam G. napisał w wiadomości:
>Mam poważny problem łączeniem się z siecią. Często zdarza się że po
wybraniu
>numeru (kiedy modem przestaje śpiewać) mam komunikat "nie mozna ustanowić
>połączenia" - IE 4.0 i "nastąpiło rozłaczenie z komputerem którego numer
>wybrano" Dial Up... . Nie miałem takich problemów do marca. Korzystam z
>usług prywatnego providera - ale oni twierdzą że to nie ich wina.

Pomine tu kwestie ustawien sprzetowych.
Mialem taki sam problem z polaczeniami w firmie po zmianie numeru telefonu.
Na starych numerach (centrala z wybieraniem impulsowym) modem laczyl sie 100
na 100
razy z 33,600. Po "unowoczesnieniu" centrali (wymianie na cyfrowa) mialem
ok30%
polaczen. Przelaczylem sie na inna linie (mialem taki luksus) i sie
poprawilo z tym, ze
maksymalna szybkosc polaczenia wynosi teraz gora 18,200. Rozmawialem ze
znajomymi z Warszawy,
ktorym zmieniono centrale (numery). Potwierdzili te sytuacje. Z reszta sama
glosnosc rozmowy telefonicznej
spadla znacznie. Sa tez problemy z faksowaniem.
I kto tu mowi w TPSA o polaczeniach z szybkoscia 56kbps?!!
Teraz sie tylko modle zeby nie unowoczesniono mi linii telefonicznej w domu.

Pawel