Re: KiB "Demonopolizowac!" (wiem, NTG ale...)

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Wed 13 May 1998 - 22:34:39 MET DST

Dnia Wed, 13 May 1998 15:12:06 GMT, algi_at_kki.net.pl (ALGI) napisał:

>Szkoda że nie kupiłem GW, ale może leży to gdzieś na jakimś serwerze
>Gazety Wyborczej???
>Chętnie bym przeczytał

Podobno jest taka usługa - KiB przez e-mail. Nigdy nie sprawdzałem,
zobacz www.gazeta.pl;
A tak BTW. to wyciągnąłem gazetę ze śmietnika, przeczytałem wspomniany
list - i wcale nie jestem nim tak oczarowany. To wszystko nie są takie
banalne problemy, jak się niektórym może wydawać. Większość ludzi jest
w jakiś sposób tendencyjna. Co niby, TP SA ma dopłacać do tego
Interenetu? Nie. Z kolei nie mam zammiaru twierdzić, że teraz jest OK.
Ale najprawdopodobniej sama TP SA potrzebuje reform, reform, reform,
obnizenia kosztow; potem powinno sie wreszcie wszystko naprawde
zdemonopolizowac i uwolnic rynek od wszelakich koncesji. Doedukowac
lud, wladze, panie sekretarki w TP SA. Wtedy pogadamy. A na razie...

(to, oczywiście - tylko moje zdanie)

Pozdrawiam.

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/