Re: TOSHIBA 16x

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 13 May 1998 - 21:32:48 MET DST

piotr_ta_at_friko2.onet.pl (Tałajczyk Piotr) napisał(a):

> to czy nie lepiej opłaca się kompresowanie już gotowych *.wav-ów?

Chyba nie bardzo, poza tym nie trzeba tyle wolnego miejsca i zachodu,
wystarczy raz nastawić i po paru godzinach przyjść i obejrzeć wynik :)
Oczywiście można również w tym czasie robić inne rzeczy na komputerze
np czytać pocztę/newsy itp.

> daj jakiegoś szybkiego URL-a.

To co prawda piractwo ale co mi tam ;)
Najnowsza wersja - rewelacja:

http://ns.onego.ru/users/lady_lidia/MP3/

Uwaga - Strona po rosyjsku, wiele ciekawych rzeczy, znajomość języka
pożądana :)

> Tałajczyk Piotr

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...