Re: Praca OFFLINE w Outlook Express z IE 4.01 PL

Autor: Wit Witerski (gsmwit_at_atcom.net.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 19:35:06 MET DST

Milo wrote in message <6j9tri$6q7_at_h1.uw.edu.pl>...
>Czesc !
>
>Czy ktos moglby napisac w jaki sposob mozna pracowac w trybie offline w
>Outlook Express Microsofta (czy w ogole mozna ?).

Można i jest to dużo lepiej rozwiązane, niż w takim Netscape.
BTW: Pod każdym względem, niestety, Netscape jest gorszy od MSIE...

>Interesuje mnie opcja zciagania nowych naglowkow wraz z wiadomosciami dwoch
>grup dyskusyjnych.

Tak więc:
1. ustawiasz subskrypcję tych grup
2. zatwierdzasz ustawienie
3. oznaczasz te grupy, klikasz prawym klawiszem i wybierasz opcję "Pobierz
nowe wiadomości" czy jakoś tak...

>Kombinowalem cos z opcjami zaznacz do pobrania/nowe wiadomosci , ale to nie
>dziala...

Powinno działać...

>A czy w ogole mozna go zaprogramowac, zeby robil to automatycznie (np. 2
>razy w tygodniu o 12:00) ?

Nope. Tzn. być może można to zorganizować drogą okrężną, ale tak oficjalnie
to nie.

BTW: To jest całkowicie off-topic, więc się niektórzy (he, he, he...) pewnie
będą czepiać i mogą mieć w tym wypadku rację... ale nie przejmuj się.

Jakbyś miał więcej pytań, to pisz na priva.

Pozdrawiam,
Wit Witerski - gsmwit_at_atcom.net.pl
Strona o telefonach komórkowych: http://gsmwit.atcom.net.pl
WoWoFoN fajny jest! (popieram tego botka!)

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl