Re: Dokladanie RAM-u w HP LaserJet

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 13:11:05 MET DST

> Czy w drukarkach HP LaserJet (5P, 6P) do rozbudowy pamieci mozna
> stosowac standardowe, komputerowe moduly SIMM PS/2, czy tylko/lepiej
> oryginalne, producenta (=drogie, zapewne)? Czy mozna zaryzykowac
> zastosowanie EDO, jesli w instrukcji jest mowa tylko o 70, 80 lub 100
> ns?
> Zalozenie zasadnicze: nie popsuc drukarki.
EDO nie zadziala. Najlepiej dzialaja stare FPM , ale tez trzeba
wstrzelic sie w odpowiednia kosc, niektore dzialaja, niektore nie a przy
innych znowu drukarka wywala blad na starcie. NA PEWNO (wiem, bo mam)
dzialaja 4 MB Topless z plytka aluminiowa na kosciach.Jedna taka, jedna
4MB IBM i jedna 2 MB HP. Drukarka HP LJ 4P

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?