Re: 3Dfx V1 i V2

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 13 May 1998 - 00:22:10 MET DST

On Mon, 11 May 1998 17:35:57 +0200, Mariusz Jaworski
<genesis_at_bonair.waw.pl> wrote:

> Okay, byla tylko demonstracja. Moze sie okazac, ze w masowej produkcji
>uzysk w strukturach jest tylko 5%.

Albo -50% i w to bym predziej wierzyl.

> Ale, swoja droga, ten chip byl
>zapowiadany (plotki...) na koniec '98. Chlopcy sie spiesza i jezeli
>juz sie nim chwalili to scalak _bedzie_sprzedawany_.

Pewnie, ze bedzie. Ale _jaki_ bedzie to sie zobaczy. Teraz _nie ma
sensu_ glosic na jego temat zadnych peanow, bo sie moze okazac, ze to
"godny" nastepca Virge'a w 3D :(

>byl pierwszy, poza tym wcale taki zly nie jest.

W 2D moze byc i ok, za to w 3D do niczego sie nie nadaje.

> Czekam z niecierpliwoscia !!!

Wlasnie - ja tez. Moze akurat nie na Virge'a, bo do S3 zrazilem sie
/chyba/ na cale zycie, ale innych czipsetow...

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl