Re: problem z dyskiami

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 18:18:52 MET DST

oN Mon, 11 May 1998 16:32:32 GMT, jfiok_at_kki.net.pl (Jacek Fiok) wRoTe:

>Nie detektuj dysku 3.2 w BIOSie. System na poczatku przydzieli literki
>na podstawie BIOS-u - czyli 3.2 nie przydzieli; po zaladowaniu GUI sam
>sobie wykryje pozostaly dysk i dorzuci mu literkę/i na samym końcu.
>Działa na pewno z OSR2. Ze starszymi nie wiem.
>Jacek Fiok, Warszawa

działa, ale u mnie niekoniecznie chciał zadziałać do końca sprawnie.
miałem jedną partycję primaty na dysku podpiętym na secondary/master.
parametry dysku jak i detekcja nie były ustawione w biosie. dysk
chodził spokojnie pod windozem ustawwiając się na końcu "literacji".
jednak przy zapuszczeniu NU_DiscDoctora ten zgłaszał jakieś dziwne
błędy. co ciekawe na dysku Caviar mojego kumpla ta metoda całkowicie
zawiodła - winda wywalała błąd ochrony.