Re: Do obrazonych przez rozlaczenie

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 17:02:34 MET DST

Wygląda na to że nie rozumie Pan na czym polega zło tego uczynku.
Ja np wiem jak pisać wirusy, do głowy, powtarzam do głowy nie przychodzi mi
próbować ich na Panu. No i są technologie, nie tylko komputerowe, które nie
powinny byc rozpowrzechniane. Np hipnoza.

Na nic gadanie o nause itp itd. Zwykle techonlogię niszczącą stosują bandyci
lub osły, bez obrazy.

          Z poważaniem a.t
       at_at_buchalter.com.pl

<6j9ijd$am7$3_at_sunsite.icm.edu.pl>...