Re: News serwer.

Autor: Inzynier (inzynier_at_kki.net.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 13:43:46 MET DST

andy napisał(a) w wiadomości: <3558177c.7349182_at_news.task.gda.pl>...

>Bullshit, tam nie ma np. bardzo wielu grup alt.* - wiecej juz jest na
>news.task.gda.pl, ale osoby spoza gdanskiego nie moga tam wysylac.
>Jednym slowem przylaczam sie do pytania 'inzyniera', z tym, ze zalezy
>mi na serwerze news z mozliwoscia *wysylania* na grupy zagraniczne.
>
>ak
Dzieki.
Raz juz ktos sie pytal o serwery i nawet podal liste, ale do wiekszosci nie
chce sie polaczyc, a pozostale sa puste.
A nawet osoby z gdanskiego. Probowalem kiedys wyslac jeden post na grupy
alt.* zwiazne z filmem, to za zadne skarby nie chcial mi tego wysalc. A co
do news.tpsa.pl, bo to chyba jest to samo co news.tpnet.pl to tam czasami
nie ma wszystkich wiadomosci z grup pl.*.
Wiec powtarzam prosbe czy ktos zna zagraniczny news serwer z mozliwoscia
wysylania (ak) ?
Inzynier