Re: P II 233 + BX - pytanie

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.com.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 15:02:12 MET DST

Marek Guevara Braun napisal (-a) :

> Nie probowalem, z braku wyzej wymienionego, ale czytalem na
> www.tomshardware.com o sposobie ustawienia - trzeba zakleic
> jedna z nozek procesora, po ktorej plyta BX rozpoznaje czy ma
> do czynienia z ukladem 66MHz czy 100MHz.

Tajemnica nie jest, ze procesory iPII z szyna 66 MHz pracuja stabilnie przy
szynie 100 MHz - oczywiscie nie mozna przeginac. 233 chodzi na 2.5x100, 266
na 3x100, 300 na 3x100 lub 3.5x100. Celerona za to mozna gonic ile wlezie,
ja wczoraj pogonilem iC 266 na 448=112x4 :)))
Ale zeby tak gonic trzeba miec plyte na BXie i pamieci PC100.
A co do zaklejania nozki procesora to jakbys dokladnie przeczytal to dotyczy
tylko plyt z automatycznym rozpoznawaniem, ustawianiem mnoznika i szyny
procesora (np plyty Intela), jak masz manulana mozliwosc ustawiania to i tak
mozesz robic co chcesz.

Piotrek