Re: Czy ta wiadomosc was rozlacza???

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 12:22:09 MET DST

Krzysztof Goworek napisał(a) w wiadomości:
<6j8t52$rpu$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
>Przepraszam wszystkich, ktorzy stracili impulsy poprzez moja odpowiedz na
post GC.
>Zrobilem to w slusznym celu, ale zdaje sie ze wywolalo to inny skutek od
zamierzonego.
>Uznalem, ze skoro kogos rozlacza na tym watku, to i tak nie zrobi roznicy
jesli podam
>jeszcze raz sekwencje rozlaczajaca w celach informacyjnych (uznalem, ze
modemowcy
>pomijaja ten watek).
>Moj blad.
..
No tak, a ja byłem na tyle głupi i sądziłem, że odpowiedzi na post
obywaltela GC
będą zawierały jakąś konstruktywną krytykę, a nie "powtórkę z rozrywki".
Mam nadzieję, że to się już skończyło (przynajmniej na razie nic mi nie
zrywa
połączeń)

--
         Harry (Misiek)