Re: OpenGL & ViRGE

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 11:20:17 MET DST


Zdrowko !!!

Konrad_1 wrote:
>
> Raczej niemozliwe. ViRGE jest zbyt slaby zeby chodzil na OpenGLu
> Konrad_1
 He ? ViRGE GX2 ma 20Mpixel/sec. Voodoo1 ma 45Mpixel/sec.
Okay, dwa razy. Zamiast 30fps w Kwaku dla 640x480 bede mial
20fps przy 512x384. No dobra, ViRGE nie obsluguje jakichs trybow
alpha-blending'u. Wlacze sobie 400x300... :-)
 A Mesa - rzeczywiscie dosyc fatalne... Chyba trzeba bedzie napisac
samemu wrapper OpenGL -> D3D...
 A... w zasadzie po co ? Jest (tzn. bedzie wkrotce w otwartej
sprzedazy) Savage3D...

 Najlepszego...
                                    M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:15:41 MET DST