NTG: Rozlaczanie modemu

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Mon 11 May 1998 - 22:39:49 MET DST

Grzegorz Szysz/lo wrote:

> [...]

[...]

 Gl> jestes pewnie nieszczesliwym posiadaczem wingrozy.
 Gl> spytaj na grupie windzianej, bo pytanie na te sie nie nadaja.
 Gl> technicznie masz pewnie wszystko dobrze.

Grzesiu - znowu kulą w płot - jeśli już koniecznie chcesz odsyłać, to na grupę
związaną z telekomuną (której modemy nie są zgodne z Hayesem) lub z modemami.
Problem dotyczy reakcji modemów u _providerów_, które są nieodporne na
sekwencję (czyli trzy razy '+') przejścia do trybu komend i komendę ATH0
zakończoną chr(13)... Wstawienie tej sekwencji w jednym z postów spowodowało
wywalanie userów w momencie próby zassania newsów.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl