Re: CMOS - check sum - ERROR / DZIĘKI

Autor: Konrad Kaminski ( HADEK ) (hadek_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 17:35:52 MET DST

    Nadawca tematu

Skończyło się na tym że wymieniłem baterie.
Narazie wszystko w porządku.

Tylko ciekawe czy :
- to w sklepie władowali mi starą baterie
- to tylko bateria była trefna (niebardzo)
- to moja płyta główna jest walnięta i
rozładowywuje baterie.

Na razie płyta jest na gwarancji, i chodzi w
porządku ale boje się że znowu ta bateria siądzie
a niemam zamiaru co troche jej wymieniać i teraz
nie wiem co robić bo gwarancja jest jeszcze tylko
parę miesięcy. ???
Mam możliwość wymiany tej płyty (gwarancja)
ale jestem z niej zadowolony i CO ROBIĆ. ???

P.S.
    Nadawca tematu.

hadek_at_friko.onet.pl
Konrad Kaminski (HADEK)