Re: Rozlaczanie modemu

Autor: Jerzy Makieła (jurmak_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 15:01:57 MET DST

Czesc !!!

Mam to samo, gdy chce sciagnac grupe comp.os.win95 nastepuje zerwanie
polaczenia, wszystkie pozostale grupy (zeglarstwo, trojmiasto) sciagam bez
problemu.
Co jest grane, moze jakis "guru" komputerowy wyjasni co sie dzieje.

Pozdrowienia Jurek
Jerzy Makiela
jurmak_at_friko2.onet.pl

<3558e0f1.740935_at_news.lublin.pl>...