drivers?

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Mon 11 May 1998 - 10:23:16 MET DST

Krzysztof Kobus wrote:

 KK> Nie jest tak pieknie do konca :-(

Nie wiem, w czym problem - specjalnie podłączyłem do maszyny _bez_
zainstalowanych driverów i odczyt/zapis bez problemów (pod Szklarnią, sure)...

 KK> pozwole sobie wsadzic kawalek readme.txt
 KK> ** Supplemental Device Driver for M251x/DynaMO640
 KK> ** ** FJSCSI2K.VXD (Version 1.02)
 KK> ** ** FJSCSIIS.VXD (Version 2.00)
 KK> ** ** Cache Optimizer for M251x/DynaMO640
 KK> ** ** FJSCSIC.VXD (Version 1.00)
 KK> **

Nie wiem, co miałoby wynikać z tej listy.

 KK> Troszke RoManie masz racji, po zainstalowaniu powinno biegac
 KK> lepiej lub gorzej z przewaga tego drugiego (przy pewnych systemach ;)
 KK> i kontr. scsi (np. aha 2920) )

Być może mój brak problemów wynika z zastosowanej płyty głównej (ASUS T2P4) i
kontrolera SCSI (NCR810) ;-)

 KK> te driverki pomagaja znacznie przy takich problemikach.
 KK> ps. do driverkow jest tez dopiety formater.

Wiem. Nie twierdzę, że _należy_ zrezygnować z driverów - jedyne co
stwierdziłem, to to, że bez driverów będzie można czytać i zapisywać pod
Szklarnią. Jedyna, drobna nieścisłość, to to, że nie sprawdziłem, czy goły
formater (bez driverów .VXD) sobie poradzi.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl