Re: Do Katowiczan

Autor: milosz danielewski (master_at_katowice.elbacsb.com.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 10:19:22 MET DST

On Sat, 9 May 1998 22:31:51 +0200, "Jakubek BAT"
<jakbat_at_friko2.onet.pl> wrote:

>Na obydwa nie mozesz wejsc? Jeszcze nie sprawdzalem, to sie pytam. Na
>razie jestem w trakcie zalatwiania sobie konta na gliwickim zeusie, to
>moze uda sie podlaczyc.

 Z zeusa nie bedziesz mial zadnych problemow. BTW. na nim tez chodzi
news server ( a przynajmniej chodzil kiedy studiowalem ). Jezeli
dzwonisz przez modem do telekomuny, to w wiekszosci wypadkow tez jest
OK.

milosz danielewski

--
master_at_taboo.eu.org