Re: TOSHIBA 16x

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 08:36:22 MET DST

piotr_ta_at_friko2.onet.pl (Tałajczyk Piotr) napisał(a):

> oN Sat, 09 May 1998 20:20:57 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)

> jedynie do do 12x toshiby jestem pewien, że są modele XM i XJ. co do
> 24x nie jestem pewniej.
> może skocz w wolnym czasie do gościa i zobacz, czy rzeczywiście zgrywa
> w x4, czy tylko próbuje kłamstwem udowadniać, ze z jego sprzetem

Nie podejrzewam go o to, sam mu tą Toshibę poleciłem, wydaje mi się że
w porównaniu do LG wypada co najmniej nieźle :)

> i tu się zgadza. sprawdzałeś może, czy taka konwersja trwa tyle samo
> czasu co zgranie do *.wav-a i kompresowanie? ale coś mi nie pasuje,
> chyba, że na jakimś słabym sprzęcie to robiłeś. kompresja jednego
> utworu trwa na 166Mhz około 8-10 min (wartość orientacyjna, bo na to

?????
Czym ?
Mam P250MMX, niestety jak pisałem prędkość była 1/4 czyli jeśli płyta
trwa godzinę to zrzucanie trwa 4.

> wpływają parametry kompresji i rodzaj kompresora).
> wychodzi, że kompresja płytki to jest w granicach 1.5-2 godziny.
> pozostałe 2 godziny zostaje na zgrabbowanie? trochę dużo cholera.

Używałem drivera od Producera i kompresowałem w najwyższej jakości.

> Tałajczyk Piotr

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...