Re: Problem Abit

Autor: Arek Dulemba (dulek_at_ruby.kari.put.poznan.pl)
Data: Sun 10 May 1998 - 15:14:17 MET DST

> Numer sezonu !:
> Ten sam problem widziałem na innym Abicie i procesorze K6
> Odpowiedz będzie może śmieszna ale prawdziwa i sprawdzona winda do
> instalacji nie może mieć za szybkiego procesora !!!!! :DD, rozwiązanie : na
> czas instalacji ustawienie max 200,po instalacji maxa.

Fakt tak zadziała.
Ale ja zrobiłem inaczej:
W biosie ustawia się jeszcze napięcia dla procesora ( są dwa )
Dla 233 są inne ... więc jak ustawiłem poprawne to działa ok.
Nie wiem czy w tym jest jakis sens ale działa.
Wszystkim ,którzy mi pomagali dzięki.

Pozdrowionka Dulek (Arek Dulemba)
mailto:dulek_at_ruby.kari.put.poznan.pl
http://friko.onet.pl/sz/dulus