Re: Cd-Rom - kto pozyczy ? - Lublin

Autor: Tomasz Krawczyk (tkrawczyk_at_writeme.com)
Data: Sun 10 May 1998 - 14:30:26 MET DST

>A wiesz, ze Toshiba to zlom, a nie CD-ROM, a 24x zgrywa audio z
>predkoscia 0,5x max pod WinDACem!!??
>Kup sobie Teaca!!!

A moze PAN to uzasadnic ? Smiesz amnie uwagi to syf bo zgryaw tracki z 0,5
speeda. Jak wlaczysz ta czesc ciala odpowiedzialna za myslenie, to moze
zdasz sobie sprawe, ze CD-ROM jest (w/g nazwy) pamiecia tylko do odczytu.
Czyli interesuje mnie czas dostepu, realny transfer, korekcja, i czy czyta
te standarty na ktorych mi zalezy, a nie jak szybko zgrywa audio. Moge duzo
dobrego i niewiele zlego powiedziec o Toshibie. Teac jest dobry ale lepszy
jest Plextor.

>Jakubek BAT
>jakbat_at_friko2.onet.pl

Tomasz Krawczyk