Re: Jaki modem?

Autor: Tomasz Krawczyk (tkrawczyk_at_writeme.com)
Data: Sun 10 May 1998 - 14:30:29 MET DST

W tej cenie mozesz juz myslec o tanim modemie z 55,600 byle V90. Co do
firmy, to sie nie wypowiadam. Z wlasnych doswiadczen - u mnie nie na lini
nie mam problemow nawet z winmodemami noname - wiec nie ladowalem kasy w nic
lepszego niz Zoltrix - i tak mam 95% na 33600. Uwazaj jednak wlasnie na
winmodemy - w nazwie zazwyczaj maja oznaczenie HSP.