SORRY OFF-TOPIC,B. WAŻNE (DLA MNIE),SORRY OFF TOPIC

Autor: Vitto (vima_at_kki.net.pl)
Data: Sun 10 May 1998 - 14:28:06 MET DST

Cześć

Jeszcze raz przepraszam za off-topic i za crossposta ale jest to dla mnie
bardzo ważne
potrzebuje jak najszybszego kontaktu z osobami z Poznania a dokładniej z
ludzimi związanymi z kliniką chirurgii na ul.Szpitalnej albo Szkolnej ( nie
jestem z Poznania i nie za bardzo wiem która ulica )

Ewewntualne odpowiedzi proszę tylko na priva żeby nie zaśmiecać grupy
z góy dziękuję Vitto ( vima_at_kki.net.pl ).