Re: Problemy z dyskiem twardym

Autor: ALGI (algi_at_kki.net.pl)
Data: Sat 09 May 1998 - 21:39:18 MET DST

Dnia Sat, 9 May 1998 09:08:48 +0200, "Robert Kobylecki"
<rkobylecki_at_supermedia.pl> napisał(a):
[ciach]
>Formatowanie rozpoczyna sie normalnie, ale... dochodzi do 67% i wyswietla
>komunikat
> "Proba odtworzenia jednostki alokacji"
>po czym po pewnym czasie przerywa twierdzac
> "Odtworzenie jednostki alokacji jest niemozliwe.
>Formatowanie zostalo przerwane"
>Probowalem poprzez usuniecie starej i stworzenie nowej partycji. Dzieje sie
>to samo.
>Moze juz ktos spotkal sie z takim problemem i zlikwidowal go. Prosze o pomoc
>Z gory dziekuje i pozdrawiam

Nie wiem czy to dokładnie to ale może...
Tam siedzi sobie jakiś BadSector
Normalnie format powinien go zaznaczyć jako BAD i formatować dalej
jednak widocznie jest to uszkodzenie poważniejsze i format nie może go
tak oznaczyć (może nie ma fizycznego dotępu or smth)

Rozwiązania nie znam - jedyne co przychodzi na myśl to formatowanie
niskiego poziomu no ale to już na Twoją odpowiedzialność

Pa, pa i pozdrowionka
ALGI
algi_at_kki.net.pl
UIN:11215615