Re: Oczyszczanie Windowsow ze smieci

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 09 May 1998 - 20:28:57 MET DST

Robert Kobylecki napisał(a) w wiadomości:
<6j1cac$219$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Jest taki program. Nazywa sie jakos Cleansysdll czy cos takiego. Pamietam,
Tak i na początek nie należy wywalać całkiem tych "niepotrzebnych" ddl,
bo może się okazać, że cleansys się pomylił. :-)
Jak go użyłem, to na szczęście nie usunąłem i potem się okazało, że
jeden plik (na razie) musiałem przerzucić z powrotem...

--
         Harry (Misiek)